Filt-flow

Veckans tredje bebisfilt! Den här gången faktiskt en beställning. Jo, man kan faktiskt maila till mig och beställa något. Ibland kan jag hinna sy något extra. Det var en rolig tillställning när jag stod i tygaffären och mms:ade bilder på massa olika tygkombinationer till en köpare någonstans i Sverige, som kom fram till det här till slut:

FiltVideFleeceapplikation

Små käcka trädgårdstomtar med röda mössor, rött kantband och vit fleece. Jättehärlig kombination tycker jag!

Men det är nervöst att sy på beställning tycker jag! Har jag stavat rätt? Håller alla sömmar? Kan man lita på postverket? Har jag satt rätt frimärken? Osv osv. Jag beundrar de som har företag och syr. De måste jobba hårt!

 

 

Kommentera

