Klippertill åker på syfestival

Imorgon lördag är det jag som sätter mig i bilen och kör till Borås för mitt livs första syfestival. Jag kommer att hänga med min barndomskompis Jenny (vi är båda från Vallentuna) i Oaffens monter mesta tiden. Om någon läser min blogg och inte känner mig – kom gärna och säg hej! Det är så roligt att träffa internet-personer live 🙂

Nappband1Såna här prylar säljer Jenny – band och spännen för att göra egna små kreationer, t.ex. skärp, hängslen, nappband, nyckelringar, hårband etc.

 

2 thoughts on “Klippertill åker på syfestival

  1. Så kul att få träffa dig idag – tack för bra samarbete i Oaffenmontern! 🙂 Jag blir väldigt inspirerad av att läsa din blogg, nu måste symaskinen fram! Ser fram emot att få se bilder på vad du syr av alla dina fina fynd idag! /Linda

Kommentera

