En riktig mysdress

Myskläder

Klädd i velour från topp till tå!

Jag jobbar mycket hemifrån och många undrar hur det går egentligen. Det går bra. Ofta låser jag dörren till arbetsrummet – tillika syrummet – men ibland är dörren öppen och då händer det då och då att någon tittar in och pratar lite, trevligt 🙂 Det svåra är att jag många gånger tänkt – varför jobbar jag med det jag gör och inte med att sy? Vad soft det hade varit…

Material: Randig velour från Tygposten.

Mönster: Basic-mönster på byxor och tröja från Ottobres höstnummer. Inga konstigheter. Perfekt med tröjor i velourtyg på hösten. Så hade jag alltid när jag var liten minns jag, och så en t-shirt under. Mjukt och skönt.

 

Kommentera

