En t-shirt!

AporElefanter Vårens första t-shirt

Material: Ett riktigt fin-tyg tycker jag, köpt på rea från Znok design. Brun muddväv.

Mönster: Ottobre 6/2011 tror jag… det är en pyjamaströja som jag tagit 86 på bredden och 92 på längden samt gjort om till kort ärm. Tidigare sydd såhär.

Byxorna är ärvda klippertillbyxor!! Otroligt vad tiden går. Mönster till dem är sykurser.se och jag ser att jag sydde dem för drygt ett år sedan… när bloggen var ny! Här är det gamla blogginlägget.

One thought on “En t-shirt!

Kommentera

