Genialt Johan: Ny trådförvaring!!

Trådförvaring1 Äntligen – ordning och reda på trådtrasslet!

 

Trådförvaring2 Min härliga samling overlockkoner – födelsedagspresent från mina svärföräldrar på inrådan av min make!

Titta vad min snälla och duktiga man har gjort till mig! Nu återstår att se om vår lille pojk kommer kunna klättra upp och sticka sig på spikarna. Den ena hyllan består av spikar upp genom en bräda och den andra har rundstaver som är nertryckta i snedborrade hål. Alltihop är sedan upphängt på väggen precis vid symaskinen. Praktiskt!

 

2 thoughts on “Genialt Johan: Ny trådförvaring!!

  1. Jättebra trådförvaring! Min man har gjort liknande till mej, det enda felet med dem är att de så snabbt blir fyllda….. fast det kanske är jag som är problemet som inte slutar handla tråd 🙂 jättefint i iallafall och så är det skönt när man kan ha dem inom räckhåll och samtidigt i snyggt förvar. /Mirjam

Kommentera

