Väskan som har allt?

Detta bildspel kräver JavaScript.

Ja, jag tänkte i alla fall att det skulle bli den perfekta väskan. Men attans vad svårt det var. Det blev som ett syslöjdsprojekt a la skolslöjden där jag sydde en söm per gång och sedan kom jag inte vidare. Jag blev i alla fall ganska nöjd, tills jag efter 2 dagar med väskan i London kom till Landvetter och konstruktionen för axelbandet brast. Nu ligger den i laga-högen 😦

Mönster: Absolut inget mönster, ren känsla. Men man kan inte alltid lita på känslor… Idén är att allt jag behöver och ständigt tappar bort ska liksom sitta fast i väskan och vara överskådligt, så när jag ska dubbelkolla om jag har nycklarna med mig behöver jag inte vända ut och in på väskan. Nycklarna ska sitta fast i datafodralet t.ex.

Material: En kjol jag köpte i somras på Myrornas (det blommiga tyget). Älskar det! Konstläder som min man köpt någon gång i forntiden att göra gitarrfodral av. Ulltyg som foder till data-fodralet. Nyckelringsdetaljer från min kompis företag Oaffen (säljer band och dylikt). Rekommenderas!

Kommentera

