Varde ljus!

TygGarderoben

Nystädat!

Hjippi, när jag kom hem från jobbet i fredags hade övriga familjemedlemmar gjort två supergrejer i mitt syrum tillika arbetsrum där jag sitter när jag jobbar hemifrån. 1: Köpt en ny taklampa och satt upp den! Nu kommer jag att kunna se vad jag gör, så otroligt skönt. Jag hatar dålig belysning när jag ska jobba! 2: Tömt en garderob så att stora delar av tygberget kunde flytta in där och alla udda kartonger som täcker hela golvytan i rummet snart åtminstone kunde halveras. Så skönt!! Jag provade en ny variant, istället för att sortera efter material (mudd för sig, velour för sig osv.) så körde jag på färg. Ser fint ut om inte annat, men jag vet inte om det är praktiskt. Vi får väl se hur länge det håller.

 

Kommentera

