Det har varit mellandagsrea…

Det är MYCKET på gång i syrummet nu kan jag säga! Jag har en del färdigsytt som jag inte hunnit blogga om och en hel packe med nyköpta tyger jag fyndat och ska sy av. Alla i familjen ska t.ex. få var sitt nytt sovplagg. Roligt. Konstigt bara att jag samtidigt ska börja jobba heltid med mitt riktiga jobb. Förstår inte hur det ska gå ihop.

postfrånznokLycka är att gå och hämta posten en grå dag i början på januari och hitta det här paketet i brevlådan

 

One thought on “Det har varit mellandagsrea…

Kommentera

