Summerar julmarknaden

En rad med dregglisar från julmarknadsställningen

Mitt ”ställ” på julmarknaden

Så, nu var julmarknaden över. Jag kan summera att 940 kr gick in till syföreningens insamling, och kläder för 190 kr blev inte sålda. De får ligga till sig till nästa säljtillfälle. Är inte detta ett strålande resultat? Tack ni som var med och bidrog!!

Jag hade tagit en sån här sågbock och hängt mina saker på. Det fungerade väldigt bra tycker jag. Den uppmärksamme bloggläsaren kanske känner igen den – det är kaminskyddet som vi tillverkade när vår kamin var nyinsatt. Nu är det hemmagjorda kaminskyddet ersatt med ett mycket mer rejält skydd från babyproffsen. Men den vitmålade sågbocken kom alltså till glädje på det här sättet!

 

 

2 thoughts on “Summerar julmarknaden

  1. Cecilia, har du några av de fina påsarna som man ser hänger på sidan av bocken kvar? Det står God Jul på dem? Kan man i sådana fall köpa i efterhand och ge pengarna till de välgörande ändamål som fanns?

Kommentera

