Lördag 17 november, 10-15

Japp, då har jag ringt och anmält mig till kyrkans syförening. Vad roligt det ska bli. Pengarna kommer att gå till

  • en skola för föräldralösa i Kenya
  • sällskapet Jultomtarna (stöd till familjer i Skövde)
  • barnkörens verksamhet

Julmarknaden är i Lerdala församlingshem bredvid kyrkan. Det säljs fika och lotter och förstås annat hemslöjdat. Ska bli spännande att se vad de andra har gjort!

Jag har hittills sytt 6 dregglisar, 1 babyoverall, 1 förkläde, 2 fleecetröjor, 2 mössor, 1 tröja, 1 par hängslebyxor, 2 hårband. Jag får se vad jag hinner mer. Självklart kommer allt att passera bloggen innan det går till marknaden.

One thought on “Lördag 17 november, 10-15

Kommentera

