Mössa för hemmabruk :-)

Mössa med reflex på baksidan och svamp på framsidan

Det är verkligen inte lätt att få till en seriöst snygg mössa tycker jag. Den här var först menad som en mössa till min man som visst bara har en och den är alltid borta. Han såg inte direkt cool ut i den här modellen om jag säger så 🙂 så jag tänkte att jag kunde ta den själv. Desperat försökte jag sy på ett litet märke i fram för att piffa upp den, men jag vet inte om det blev bättre. Och så en praktisk reflex i bak. I alla fall. Skönt med skydd för öronen.

Material: Brun fleece och den nedre delen av mössan är ”fodrad” med blå muddväv.

Mönster: Eget, samma som den här barn mössan.

 

Kommentera

