Gör upp, gör klart, i morgon är det höst!

Såhär sista kvällen på semestern (jag har i och för sig jobbat en vecka, men nu ska min man börja, liksom lillan, vilket gör att det det drar ihop sig från magtrakten och ända in i syrummet) – nu eller aldrig gäller det att göra klart allt som ligger i högar, städa upp, fixa till, rusta…. Så är känslan i alla fall. Men typiskt nog börjar jag alltid i den minst rationella änden, och i det här fallet blev det att passa på att göra klart den här som jag började på i början på sommaren

Det enda som fattades var banden. Anledningen till att den inte blivit klar är att jag provade den på min dotter och tyckte att den var för urringad, även som sommarklänning, och ville därför ha något neutralt att använda under, typ en vit t-shirt. Så nu behövdes alltså en vanlig t-shirt också, vilken nu är klar – se nästa inlägg!

Mönstret: Sykurser.se

 

Kommentera

